2015. október 20., kedd

Babakocsiba bundazsák

Ez a bejegyzés inkább hasznos lesz mint jó fotókkal ellátott, de azt hiszem megbocsátjátok nekem :)

Babkocsiba bundazsákot kértek .
Nekünk régebben volt egy kölcsönkapott , szupermeleg zsák, amit én nagyon szerettem ,mert amellett, hogy teljes biztonságot adott a nagyobb hidegben is , lecipzárazható volt a teljes eleje, így könnyen ki lehetett emelni belőle a babát, ezért az volt a kiindulási alap ( háááát mondjuk inkább az emlékezet, mert már régen visszaadtuk )

Gondoltam megmutatom Nektek, biztosan szeretni fogjátok.

Én polárt,( külső réteg ) wellsoftot vagy babysoftot (belső réteg )    használtam, bélelésnek pedig frize-t.

A szabásmintát úgy alakítottam, azért lett a felső része trapéz alakú, mert így összehúzott állapotában a baba fejénél is véd.

Készítettem egy szabásmintát, persze ezek méreteit Neked a saját kocsidhoz kell alakítanod.

Alsó része összevarrásánál pedig a színeket használtam segítségül. Pirosat a pirossal, lilát a lilával értelemszerűen.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése